Προηγούμενη σελίδα.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 

3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2001

   Ενημέρωση του Συλλόγου των καθηγητών του Σχολείου. Πρώτη προσέγγιση στο θέμα «καινοτόμες δράσεις στο Γυμνάσιο» σύμφωνα με την εγκύκλιο Γ2/4334/6.8.2001 του ΥΠΕΠΘ.

Λήψη απόφασης για την πρόταση να συμμετάσχει το Σχολείο μας στο πρόγραμμα αυτό.

 

4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2001 

  Πρόταση για τη συμμετοχή του Σχολείου στο πρόγραμμα των καινοτόμων δράσεων (Εγγραφο με αριθ.Πρωτ. 387/4.9.2001 προς τη Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Νομού Λέσβου).

 

1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2001 

  Συνεδρίαση του Συλλόγου των καθηγητών του Σχολείου. Ενημέρωση στο περιεχόμενο της εγκυκλίου Γ2/4334/6.8.2001 του ΥΠΕΠΘ για το πρόγραμμα των καινοτόμων δράσεων και συζήτηση. 

26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2001

   Συνεδρίαση του Συλλόγου των καθηγητών του Σχολείου με θέμα «Σχεδιασμός κ υλοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπ/σης, Αγωγής Υγείας κλπ. Συζητήθηκε και πάλι το θέμα των καινοτόμων δράσεων (έντονος προβληματισμός για τον τρόπο που αυτό θα υλοποιηθεί). 

12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2001 

  Ορίζεται το Πειραματικό Γυμνάσιο Μυτιλήνης «Γιάννης & Αριστείδης Δελής» για την πειραματική εφαρμογή της «Ζώνης καινοτόμων δράσεων» για το σχολικό έτος 2001-2002 εγκύκλιος αριθ. Πρωτ. Γ2/5814/30.10.01 του ΥΠΕΠΘ. 

17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

  Παραλαβή βιβλίων – Διαθεματικό Εκπαιδευτικό Υλικό για την Ευέλικτη Ζώνη Καινοτόμων Δράσεων (5 τόμοι). 

24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

  Παραλαβή βιβλίου – Οδηγός για την εφαρμογή της Ευέλικτης ζώνης καινοτόμων δράσεων. 

30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

    Συνεδρίαση του Συλλόγου των καθηγητών του Σχολείου. Συζητήθηκαν οργανωτικά προβλήματα του προγράμματος και λήφθηκαν αποφάσεις για το συντονισμό της δράσης μας. 

1 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

  Συγκέντρωση όλων των μαθητών-τριών του Σχολείου – Ενημέρωση από το Δ/ντή για το πρόγραμμα των καινοτόμων δράσεων και την υλοποίηση του. Ανακοινώθηκαν τα θέματα, με τα οποία θα ασχοληθούν οι μαθητές και τοιχοκολλήθηκαν μέσα στις τάξεις. 

4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

  Οι μαθητές κατέθεσαν τις επιλογές τους (3 κατά σειρά προτίμησης) και έγινε η κατανομή τους σε ομάδες. 

6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

  Την 3η κ 4η ώρα άρχισε να υλοποιείται το πρόγραμμα, αντιμετωπίσθηκαν οργανωτικά θέματα (οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με 3 επιμέρους ομάδες, Αγωγή Υγείας κ Καταναλωτή με 3 επιμέρους ομάδες, Ιστορική Παιδεία 1 ομάδα). 

11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ 

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-  ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ 

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Γνωριμία των μελών της ομάδας(Παιχνίδι δημοσιογράφου)

Μαθαίνω να ακούω     (Βιωματικό παιχνίδι) 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)-ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ( Αγγλικών)

Περί φιλίας (Συμπλήρωση φυλλαδίου)

Αντίσταση στην πίεση των συνομηλίκων (συζήτηση – scets) 

ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (Φιλόλογος)-ΓΡΙΒΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Θεολόγος)

Διαφήμιση (σκοπός-μέσα-επιδράσεις) 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Φιλόλογος)

Παιχνίδι ρόλων-Υποτιθέμενη συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου 

ΘΕΜΑ: ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ(Φυσικός)

Οικοσύστημα  

ΚΟΝΤΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φυσιογνώστης/Γεωλόγος)

Το περιβάλλον μέσα στο διαδίκτυο(εργασίες στον Η/Υ) 

Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΘΕΜΑ: ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

 ΨΩΜΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Φιλόλογος)-ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογος)

Ιστορικά γεγονότα-Προσωπικότητες του τόπου μας-Κοινωνικά γεγονότα

Παράδοση-Παραδοσιακά επαγγέλματα-Φαγητά- γλυκίσματα 

19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ 

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-  ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Συμβόλαιο ομάδας(κανόνες λειτουργίας της ομάδας)

Αναζήτηση της ατομικής ταυτότητας. 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)-ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ( Αγγλικών)

Οικογένεια(Μορφές: Πυρηνική-Εκτεταμένη κ.λ.π)

Οικογενειακές σχέσεις-Επιδράσεις στην προσωπικότητα του ατόμου. 

ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (Φιλόλογος)-ΓΡΙΒΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Θεολόγος)

Η διαφήμιση στην TV (Καταγραφή  διαφημιστικών spots) 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

ΘΕΜΑ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Φιλόλογος)

Μνημεία του πολιτισμού στην περιοχή μας. (Παραδοσιακά κτίσματα-Παραδοσιακή αρχιτεκτονική-Αρχαιολογικοί χώροι) 

ΘΕΜΑ: ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ(Φυσικός)-

ΚΟΝΤΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φυσιογνώστης/Γεωλόγος)

Μορφές και πηγές ενέργειας (Χρήση-Εφαρμογές)Το νερό ως πηγή ενέργειας. 

ΓΟΥΓΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Πληροφορικής)

Εργασίες στον Η/Υ. 

Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΘΕΜΑ: ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 

ΨΩΜΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Φιλόλογος)

Τοπικές παροιμίες- θρύλοι- παραμύθια- προλήψεις.

Παραδοσιακή μουσική (Παραδοσιακά συγκροτήματα στη Λέσβο) 

21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

  Την ημερίδα για την ευέλικτη ζώνη των καινοτόμων δράσεων που έγινε στην Αθήνα παρακολούθησαν οι Κωμαίτης Βασίλειος Δ/ντής, Ψωμαδάκη Μαρία Φιλόλογος, Σωτήρχου Μαρία Μαθ/κός, Αράπογλου Μαρία Αγγλικών, Γουγούλας Νικόλαος Πληρ/κής. 

27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2002 

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ 

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-  ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Σύνδεση της ατομικής ταυτότητας με την οικογενειακή 

ΘΕΜΑ: ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ- ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΚΩΜΑÏΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΦΗ (Φιλόλογοι)

Ορολογία ελληνική (Ετυμολογία- Σημασία- Φράσεις της ν.ε) 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)

Ορολογία Γαλλική (Αντιστοιχία λέξεων- όρων) 

ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)

Ορολογία Αγγλική (Αντιστοιχία λέξεων- όρων) 

ΚΟΝΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ (Γερμανικών)

Ορολογία Γερμανική (Αντιστοιχία λέξεων- όρων) 

ΘΕΜΑ: ΑΛΚΟΟΛ [ ΚΡΑΣΙ – ΟΥΖΟ – ΜΠΥΡΑ – ΟΥΙΣΚΙ ]

 

ΧΗΜΕΙΑ:                             ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Xημικός)

Αλκοολική ζύμωση- Απόσταξη

Τρόπος παρασκευής ούζου- κρασιού-ηδύποτων

Είδη παρασκευής αλκοολούχων ποτών- Παραπροϊόντα 

ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ(Φιλόλογος) ΓΡΙΒΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ(Θεολόγος)

Η διαφήμιση αλκοολούχων ποτών 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

 ΘΕΜΑ: ΝΕΡΟ- ΠΟΤΑΜΟΙ- ΘΑΛΑΣΣΑ-ΑΝΕΜΟΙ

 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ(Φυσικός)-

ΚΟΝΤΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φυσιογνώστης/Γεωλόγος)

Ο κύκλος του νερού 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ(Φιλόλογος)

Κώστα Βάρναλη: Η θάλασσα

Γιαννη Ρίτσου: Το εμβατήριο του ωκεανού

Νίκου Καβαδία: Ποιήματα

Ηλία Βενέζη: Αιγαίο

Στρατή Μυριβήλη: Παναγία η γοργόνα

Όμηρος; Οδύσσεια 

ΣΩΤΗΡΧΟΥ ΜΑΡΙΑ(Μαθηματικός)

Μετρήσεις- Στατιστικά 

Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΨΩΜΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογοι)

Συνέντευξη από κατασκευαστή μουσικών οργάνων 

7η  / 11η  ΜΑΡΤΙΟΥ 2002

 

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ

 

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-  ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Αφίσα για τον εαυτό μας (κολλάζ- προσωπική φωτογραφία και διάφορες άλλες που μας εκφράζουν από το σχολείο, από ταξίδια κλπ.)

Πορεία ζωής. Ανταλλαγή εμπειριών για τα σημαντικά γεγονότα της ζωής- πρόσωπα

ΑΛΚΟΟΛ-[ ΚΡΑΣΙ- ΟΥΖΟ ΚΛΠ.] 

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)

Ταβέρνες- καπηλεία- κουτούκια

Ρεμπέτικο τραγούδι-Ρίζες του ρεμπέτικου

Μικρασιατική καταστροφή

Κοινωνιολογικές προεκτάσεις 

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ- ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ  ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΦΗ (Φιλόλογοι)

Κώστα Βάρναλη: Πάλι μεθυσμένος είσαι

                             Οι μοιραίοι

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

ΝΕΡΟ- ΠΟΤΑΜΟΙ- ΘΑΛΑΣΣΑ-ΑΝΕΜΟΙ 

ΚΟΝΤΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φυσιογνώστης/Γεωλόγος)

ΣΩΤΗΡΧΟΥ ΜΑΡΙΑ (Μαθηματικός)
Εργαστήρια. Επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ποιητική προσέγγιση του πόσιμου νερού- Αναλύσεις- Μετρήσεις 
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (Φυσικός)
Μόλυνση του νερού- Ρύπανση λιμνών- θαλασσών
Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Βιολογικού καθαρισμού
Ενημέρωση για τη λειτουργία του 
ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (φιλόλογος)

Γεωθερμία στη Λέσβο και στην Ελλάδα. Αναζήτηση στοιχείων από το Διαδύκτιο.  

Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΨΩΜΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογοι) 

 Ο σαμαροποιός (προβολή video-ταινίας) ντοκιμαντέρ της ΤΜ  

19η ΜΑΡΤΙΟΥ 2002 

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ 

ΑΛΚΟΟΛ-[ ΚΡΑΣΙ- ΟΥΖΟ ΚΛΠ.] 

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΦΗ (Φιλόλογος) ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)

Ο τύπος του μεθύστακα (κινηματογράφος- Σάτιρα- Σκιτσογραφία-  Μουσική)  

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ- ΣΩΤΗΡΧΟΥ ΜΑΡΙΑ (Μαθηματικοί)

Σχολική πράξη και ζωή(Προβλήματα) 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (Φυσικός) Γεωγραφία 

Καλλιέργεια σταφυλιού- Παραγωγή κρασιών στην Ελλάδας και στις άλλες χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης- Παραγωγή μπύρας- ουίσκι- βότκας ( πρώτες ύλες) 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

ΝΕΡΟ- ΠΟΤΑΜΟΙ- ΘΑΛΑΣΣΑ- ΑΝΕΜΟΙ 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Φιλόλογος)

Δημοτικό: Του κυρ- Βοριά

Γιάννη Γρυπάρη: Το μελτέμι

Οδυσσέα Ελύτη: Ήλιος ηλιάτορας 

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ- ΠΙΝΑΚΕΣ 

ΣΩΤΗΡΧΟΥ ΜΑΡΙΑ (Μαθηματικός)

Μετρήσεις- στατιστικοί πίνακες 

ΚΟΝΤΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φυσιογνώστης/Γεωλόγος)

Αιολική ενέργεια- Ανεμογεννήτριες- Αιολικό πάρκο στη Μυτιλήνη  

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογος)

Στρατή χατζή: Ο Σιούλας ο Ταμπάκος

Αργύρη Εφταλιώτη: Ο μπάρμπα- Γιάννης και ο γάιδαρός του

Παρορίτη: Το πέρασμα 

27η ΜΑΡΤΙΟΥ 2002 

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ 

ΘΕΜΑ: ΑΛΚΟΟΛ[ ΚΡΑΣΙ- ΟΥΖΟ ΚΛΠ.] 

ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΓΡΙΒΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Θεολόγος)

Συμβολισμός: Η άμπελος στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη(Ευαγγέλειο)- (φράσεις- αποσπάσματα)

Κρασί: Γάμος στην Κανά της Γαλιλαίας- ο Μυστικός δείπνος- Το μυστήριο της θείας ευχαριστίας. 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)

Σχολική πράξη και ζωή (προβλήματα) 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

Επίσκεψη στον ταρσανά(συζήτηση με τους εργαζόμενους ) 

ΘΑΛΑΣΣΑ- ΚΑΡΑΒΙΑ- ΝΕΡΟ - ΑΝΕΜΟΙ 

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ( φιλόλογος)

Στοιχεία που αφορούν το νερό και τον άνεμο στην Οδύσσεια του Ομήρου.

Συλλογή λέξεων( Ετοιμολογία- παραγωγή- σημασία) 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (Φυσικός)  

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ  

Οικονομική σημασία του νερού- Οικογενειακός προγραμματισμός- Τρόποι εξοικονόμησης νερού 

ΚΟΝΤΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φυσιογνώστης/ Γεογραφος)

Ρύπανση της θάλασσας- Ρυπογόνες ουσίες- Απόβλητα εργοστασίων 

  Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 

Επίσκεψη σε εργαστήριο κεραμικής τέχνης

(Συνέντευξη)- η παράδοση στη Λέσβο.

 

2η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2002 

Α Γ Ω Γ Η    Υ Γ Ε Ι Α Σ 

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-  ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Πορεία ζωής- σημαντικά γεγονότα και σημαντικοί άνθρώποι στη ζωή μας

Άσκηση κατευθυνόμενης φαντασίας για να θυμηθούν οι μαθητές τον εαυτό τους. 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Ψυχίατρος)

Αλλαγές στο σώμα, στα συναισθήματα και στη συμπεριφορά του εφήβου. 

ΑΛΚΟΟΛ-[ ΚΡΑΣΙ- ΟΥΖΟ ΚΛΠ.] 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)-ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ( Αγγλικών)

Η στάση μας απέναντι στις εξαρτησιογόνες ουσίες. 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Ψυχίατρος)

Ψυχοκοινωνική διάσταση του προβλήματος του αλκοολισμού

Ιατρική προσέγγιση του προβλήματος- αλκοτέστ. 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

 ΘΕΜΑ: ΝΕΡΟ- ΠΟΤΑΜΟΙ- ΘΑΛΑΣΣΑ-ΑΝΕΜΟΙ 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ(Φυσικός)-

Χρήση του νερού για γεωργικές καλλιέργειες και εκμεταλλεύσεις

Το φαινόμενο της λειψυδρίας στην Ελλάδα. 

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Φιλόλογος)

Κατασκευή σχεδίας Οδυσσέα(Λεξιλόγιο)

Εργαλεία. 

  Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 

ΨΩΜΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογοι)

Εργασίες και ανακοινώσεις μαθητών σχετικές με τα Λογοτεχνικά κείμενα που αναλύθηκαν. 

11η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 

Α Γ Ω Γ Η  Υ Γ Ε Ι Α Σ 

Θ Ε Μ Α: Ε Φ Η Β Ε Ι Α 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Παρουσίαση εργασιών:
Ø      Σχέση με τους γείτονες, με το σχολείο, με τους μαθητές, με το άλλο φύλο
Ø      Φιλία- ψυχισμός- συναισθήματα 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Ψυχίατρος)

«Ποιος είμαι τώρα»

Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία

Θετικά & αρνητικά χαρακτηριστικά της εφηβείας  

Κ Α Π Ν Ι Σ Μ Α

ΔΕΡΝΕΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Καρδιολόγος)

Αρνητικές συνέπειες στην υγεία μας από το κάπνισμα  

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)

Περιγραφή τούρκικου καφενέ (τούρκικοι καφενέδες στη Λέσβο)

Ναργιλές (παρουσίαση- περιγραφή) 

ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (Φιλόλογος)-ΓΡΙΒΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Θεολόγος)

Αίτια- αποτελέσματα- κίνδυνοι από το κάπνισμα

Παραδοσιακός τρόπος καπνίσματος(ναργιλές) 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Ψυχίατρος)

Ψυχοκοινωνική διάσταση του φαινομένου του καπνίσματος «Το κάπνισμα στην εφηβική ηλικία» 

ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)

Συμπλήρωση ερωτηματολογίου σχετικά με το κάπνισμα 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

ΠΟΤΑΜΟΙ- ΘΑΛΑΣΣΑ 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ(Φυσικός)

Αφαλάτωση νερού( Αλυκές) – Ηλεκτρόλυση 

ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)

Λονδίνο – Τάμεσης ( Φωτογραφικό υλικό, γέφυρες, μέσα μεταφοράς) 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)

Παρίσι – Σηκουάνας(Φωτογραφικό υλικό, γέφυρες, μέσα μεταφοράς) 

ΜΠΑΤΣΙΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (Φυσικής Αγωγής)

Αθλήματα στα ποτάμια, στις λίμνες και στη θάλασσα. 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φιλόλογος)

Σταυρόλεξο, κουίζ, ερωτήσεις  

ΠΡΟΒΕΤΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Φιλόλογος)

Παρουσίαση εργασιών: Κατασκευή της σχεδίας του Οδυσσέα, περιγραφή της τρικυμίας, διάσωση του Οδυσσέα με τη βοήθεια του θεοποιημένου ποταμού.

Ζωγραφική απεικόνιση αυτών των σκηνών ( Κατασκευή σχεδίας – ταξίδι στο πέλαγος- τρικυμία- διάσωση στις όχθες του ποταμού. 

  Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 

Παρουσίαση εργασιών: Λεσβιακές συνταγές – διατροφή ( Παροιμίες) 

ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογος)

Φαγητά & συμπόσια ( Από το βιβλίο της Β΄ γυμνασίου «Ο τόπος & οι άνθρωποι) 

Παραδοσιακός τρόπος βιβλιοδεσίας (Συνέντευξη από παραδοσιακό βιβλιοδέτη) 

19η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 

Α Γ Ω Γ Η  Υ Γ Ε Ι Α Σ 

Θ Ε Μ Α: Ε Φ Η Β Ε Ι Α 

ΧΑΤΖΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (Μαθηματικός)-ΔΗΜΗΤΡΑΚΑ ΕΥΤΕΡΠΗ (Φιλόλογος)

Παρουσίαση της συνέντευξης που πήραν οι μαθητές από τους γονείς τους για τα εφηβικά τους χρόνια.

Σύγκριση της εφηβικής ηλικίας των γονέων με την εφηβική ηλικία των παιδιών

(Ομοιότητες/ Διαφορές)

Καταγραφή θετικών & αρνητικών χαρακτήρων 

ΑΛΚΟΟΛ-[ ΚΡΑΣΙ- ΟΥΖΟ ΚΛΠ.] 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Γαλλικών)- ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (Αγγλικών)

Διαφήμιση (θετικές &αρνητικές επιρροές )

Διαφήμιση για αλκοολούχα ποτά και για το τσιγάρο 

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φιλόλογος)

Παροιμίες και παροιμιώδεις φράσεις για τον καπνό, για το κρασί, για το μεθύσι 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

ΠΟΤΑΜΟΙ- ΘΑΛΑΣΣΑ 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (μουσικής)

Το νερό και η θάλασσα μέσα από τα τραγούδια της δημοτικής μουσικής (της στεριανής και νησιώτικης Ελλάδας), μέσα από την έντεχνη και σύγχρονη μουσική και μέσα από τα έργα μεγάλων συνθετών της δυτικής ευρωπαϊκής μουσικής. 

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 

ΚΩΜΑÏΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Φιλόλογος)

Παροιμίες και παροιμιώδεις φράσεις για το νερό 

  Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Η    Π Α Ι Δ Ε Ι Α 

 ΔΙΑΤΡΟΦΗ -  ΣΥΝΤΑΓΕΣ 

 ΨΩΜΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (Φιλόλογοι)

Οι μαθητές παρακολούθησαν το CD-ROM του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου σχετικά με τον ιδιωτικό βίο των αρχαίων Ελλήνων και ειδικότερα για τη διατροφή, τα οικιακά σκεύη, φαγητά κ.λ.π  

Προηγούμενη σελίδα.