Α/Α

Συγγραφέας

Τίτλος

Σχόλια

Έκδοση

Τόπος

Ετος

Σελίδες

1

Anweiler κ.α.

Εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1987

258

2

Auerbach A.

Πειθαρχία - Γιατί και Πως;

Ταμασός

Λευκωσία

1979

3

Bertrand Y.

Σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1994

213

4

Bloom B. S.

Ταξινομία διδαχτικών στόχων

μτφ: Α. Λαμπράκη - Παγανού, τ.2

Κώδικας

Αθήνα

τ1/1986 τ2/1991

τ1/270 τ2/280

5

Bourcier A.

Η αντιμετώπιση της δυσλεξίας

2η έκδ.

Κέδρος

Αθήνα

1986

198

6

Cordie A.

Κουμπούρες δεν υπάρχουν

Ολκός

Αθήνα

1995

235

7

Debesse M.

Παιδαγωγικές επιστήμες

τ.8

Δίπτυχο

Αθήνα

1980

8

Dewey J.

Το σχολείο και η κοινωνία

Γλάρος

Αθήνα

1982

164

9

Dottrens R.

Παιδαγωγώ και διδάσκω η σχολική παιδαγωγική και η ειδική διδακτική του σύγχρονου δημοτικού σχολείου

Δίπτυχο

Αθήνα

1974

582

10

Douet B.

Πειθαρχία και τιμωρίες στο σχολείο

Σύγχρονη Εκπαίδευση

Αθήνα

1992

191

11

Fabre A.

Το πειραματικό ενεργητικό σχολείο

Επικαιρότητα

Αθήνα

1986

181

12

Hopf D.

Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1982

130

13

Kolesnik W. B.

Ανρωπισμός ή μπιχεβιορισμός στην εκπαίδευση

Παρατηρητής

Θεσσαλoνίκη

1992

213

14

Mager F.

Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1985

136

15

Meyer E. κ.α.

Ομαδική διδασκαλία θεμελίωση και παραδείγματα

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1987

218

16

Mialaret G.

Εισαγωγή στην παιδαγωγική

Κατσιμάνης

Αθήνα

1985

218

17

Moseley D.

Ειδική εκπαίδευση επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης

Κουτσουμπός

Αθήνα

1985

172

18

Moseley D.

Παιδιά με προβλήματα στη μάθηση. Ειδική εκπαίδευση

Κουτσουμπός

Αθήνα

1985

172

19

Piaget J.

Ψυχολογία και παιδαγωγική

Λιβάνης

Αθήνα

1979

192

20

Rohrs H.

Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1990

267

21

Westphalen K.

Αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1982

112

22

Αγγελοπούλου-Σακαντάμη Ν.

Ιατρικά προβλήματα σε άτομα με σωματικές και νοητικές δυσκολίες

τ.1

USP

Θεσσαλoνίκη

1985

150

23

Αλεξιάδης Κ.

Ανάγκη προετοιμασίας και σχεδίασης του μαθήματος του σχολείου

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1989

24

Βρεττός Γ.

Αναλυτικά προγράμματα

Art of Text

Θεσσαλoνίκη

1994

202

25

Γέρου Θ.

Η Ελληνική παιδεία

Μαλλιάρης

Θεσσαλoνίκη

1990

346

26

Γεωργούσης Π.

Η ψυχολογία των μεθόδων διδασκαλίας

Βιβλία για όλους

Αθήνα

1989

521

27

Γιαγκουνίδης Π.

Εκπαιδευτικά συστήματα της ευρωπαϊκής ένωσης

Art of Text

Θεσσαλoνίκη

1995

297

28

Γκαλάν Α. κ.α.

Το παιδί με νοητική καθυστέ-ρηση και η κοινωνία

μτφ: Ε. Κριαρά

Πατάκης

Αθήνα

1997

272

29

Γκότοβος Α.

Καταλήψεις. Ανορθόδοξες μορφές μαθητικής διαμαρτυρίας

Gutenberg

Αθήνα

1996

236

30

Γκότοβος Α.

Κριτική παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη

Gutenberg

Αθήνα

1996

205

31

Γκότοβος Α.

Νεολαία και κοινωνική μεταβολή

Gutenberg

Αθήνα

1996

322

32

Δελλιώτη Μ. κ.α.

Μουσεία και άτομα με ειδικές ανάγκες

Gutenberg

Αθήνα

1997

123

33

Δενδρινού-Αντωνακάκη Ν.

Κοινοτικό - κεντρική παιδεία

αυτοέκδοση

Αθήνα

1989

74

34

Δερβίσης Σ.

Μεθοδολογία της διδακτικής και ειδική μεθοδολογία της διδασκαλίας - μάθησης

αυτοέκδοση

Θεσσαλoνίκη

1992

448

35

Δούκας Χ.

Εκπαιδευτική πολιτική και εξουσία. Η περίπτωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (1982-1994)

πρόλ: Μιχ. Κασσωτάκης

Γρηγόρης

Αθήνα

1997

370

36

Δραγώνα Θ. κ.α.

Beyond one’s own backyard ...

Νήσος

Αθήνα

1996

246

37

Εργολάβος Σ.

Παιδεία και ζωή

Γρηγόρης

Αθήνα

1986

212

38

Ζήγος Σ.

Η εκπαιδευτική πολιτική της ευρωπαϊκής κοινότητας

Δίπτυχο

Αθήνα

1988

96

39

Ηλιάδης Θ. κ.α.

Διαταραχές ακοής και ομιλίες στα παιδιά

USP

Θεσσαλoνίκη

1993

109

40

Ηλιού Μ.

Βήματα εμπρός - βήματα πίσω: Θέματα παιδείας, έρευνας και κοινωνικής παρέμβασης

Πορεία

Αθήνα

1994

368

41

Ηλιού Μ.

Εκπαιδευτική και κοινωνική δυναμική

Πορεία

Αθήνα

1994

256

42

Καζεπίδης Τ.

Η φιλοσοφία της παιδείας

Βάνιας

Θεσσαλoνίκη

1994

338

43

Καΐλα Μ. κ.α.

Η σχολική αποτυχία

2η έκδ.

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1996

300

44

Καραπέτσας Α.

Η δυσλεξία στο παιδί: Διάγνωση και θεραπεία

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1991

110

45

Κασσωτάκης Μ.

Η πληροφόρηση για τις σπουδές και τα επαγγέλματα

Γρηγόρης

Αθήνα

1981

96

46

Κασσωτάκης Μ.

Μάθηση και διδασκαλία: Παρουσιάση των σύγχρονων απόψεων για τη μάθηση και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας

Εκτύπωση Σ. Αθανασόπουλος κ.α.

αυτοέκδοση

Αθήνα

47

Κασσωτάκης Μ. κ.α.

Η πρόσβαση στην ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Γρηγόρης

Αθήνα

1996

199

48

Κατσιμάνης Κ.

Αναλύσεις και τομές σε θέματα παιδείας

Επισημάνσεις από τη διδακτική πράξη

Επικαιρότητα

Αθήνα

1985

190

49

Κεφαλληναίου Ε.

Νεοελληνικά Αλφαβητάρια (1771-1981)

Παρασκήνιο

Αθήνα

1995

313

50

Κογκούλης Ι.

Εισαγωγή στην παιδαγωγική

4η έκδ.

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1996

320

51

Κογκούλης Ι.

Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1994

203

52

Κόκοτας Π.

Η ελευθερία στην Εκπαίδευση

2η έκδ.

Γρηγόρης

Αθήνα

1983

148

53

Κολιάδης Ε.

Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη

τυπ. Αθανασόπουλος - Παπαδάμης

αυτοέκδοση

Αθήνα

1991-7

54

Κόμπος Χ.

Ο θεσμός της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημοτικά σχολεία και οι υποχρεώσεις της κοινωνίας και του κράτους

Βιβλία για όλους

Αθήνα

1992

262

55

Κοντογιαννοπούλου - Πολυδωρίδη Γ.

Εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική

Κοινωνιολογική ανάλυση

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1995

406

56

Κοσμόπουλος Α.

Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου

3η έκδ.

Γρηγόρης

Αθήνα

1995

501

57

Κουκλογιάννου - Δορζιώτου Ε.

Αποκατάσταση ατόμων με ειδικές ανάγκες: Φυσική, κοινωνική, επαγγελματική

Κεντρική διάθεση Βιβλιοπ. Φ. Κατσαρού

αυτοέκδοση

Αθήνα

1990

340

58

Κρασσανάκη Γ.

Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια

Παν. Κρήτης

Ηράκλειο

1989

183

59

Κρεμμυδάς Β.

Για την εκπαίδευση, πραγματικότητες και προοπτικές: Δημοσιευμένα και αδημοσίευτα κείμενα

Γνώση

Αθήνα

1990

177

60

Κρίβας Σ.

Παιδαγωγική επιστήμη: Βασική θεματική

Gutenberg

Αθήνα

1995

253

61

Κρουσταλάκης Γ.

Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες στην οικογένεια και το σχολείο

Αθήνα

468

62

Κυπριωτάκης Α.

Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους

Ψυχοτεχνική

Ηράκλειο

1989

220

63

Κωνσταντίνου Χ.

Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικοποίηση του μαθητή

Gutenberg

Αθήνα

1997

231

64

Μακέυ Φ.

Δραστηριότητες για το περιβάλλον

μτφ: Ηλιόπουλος

Πατάκης

Αθήνα

1996

144

65

Μαλεβίτσης Χ.

Η παιδεία του ανθρώπου

Πιτσιλός

Αθήνα

1995

300

66

Μαρκαντώνης Ι.

Ανθρωπαγωγική

τ.2ος-5ος

Δανιάς

Αθήνα

τ2/1993 τ3/1990 τ4/1993 τ5/1991

τ2/347 τ3/250 τ4/273 τ5/339

67

Μαρκοβίτης Μ. κ.α.

Μαθησιακές δυσκολίες: Θεωρία και πράξη

Προμηθέας

Θεσσαλoνίκη

1991

139

68

Μαρκόπουλος Α.

Η εκπαιδευτική πολιτική των ευρπαϊκών κοινοτήτων και τα εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών μελών

τυπ. Μέλισσα

αυτοέκδοση

Θεσσαλoνίκη

1990

212

69

Μάρκου Σ.

Δυσλεξία, αριστεροχειρία, κινητική αδεξιότητα, υπερκινητικότητα

2η έκδ.

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1994

239

70

Ματθαίου Δ.

Η εκπαίδευση στην Ευρώπη και τον κόσμο

αυτοέκδοση

Αθήνα

1998

500

71

Ματθαίου Δ.

Συγκριτική σπουδή της εκπαίδευσης

αυτοέκδοση

Αθήνα

1997

302

72

Ματσαγγούρας Η.

Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας

τ.2

Γρηγόρης

Αθήνα

1993

73

Ματσαγγούρας Η.

Στρατηγικές διδασκαλίας

Κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη

Gutenberg

Αθήνα

1998

553

74

Μαυρόπουλος Μ. Σ.

Διδάσκω Χημεία

Σαββάλας

Αθήνα

1997

192

75

Μετοχιανάκης Η.

Παιδαγωγικές θεωρίες: Φιλοσοφική προσέγγιση

αυτοέκδοση

Ηράκλειο

1994

166

76

Μπαλάσκας Κ.

Εκπαιδευτική θεωρία και πολιτική

Πατάκης

Αθήνα

1997

137

77

Μπαλάσκας Κ.

Κοινωνική θεώρηση της παιδείας

Γρηγόρης

Αθήνα

1984

182

78

Μπελ Τ.

Μεθοδολογικός σχεδιασμός παιδαγωγικής και κοινωνικής έρευνας

Gutenberg

Αθήνα

1997

251

79

Μπίρτσας Χ..

Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με "ειδικές" εκπαιδευτικές ανάγκες

αυτοέκδοση

Αθήνα

1990

252

80

Μπουζάκης Σ.

Εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα. Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, Γενική και Τεχνικοεπαγγελματική Εκπαίδευση

τ.1/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1913-29) τ.2/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1959-64, 1976/77-85)

Gutenberg

Αθήνα

τ1/1994 τ2/1995

τ1/423 τ2/335

81

Μπουζάκης Σ.

Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά προβλήματα

Gutenberg

Αθήνα

1989

85

82

Μπρούζος Α.

Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής - προσανατολισμού

Λύχνος

Αθήνα

1996

256

83

Νούτσος Χ.

Ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική

Θεμέλιο

Αθήνα

1986

138

84

Ξωχέλλης Π.

Εκπαίδευση και εκπαιδευτικός σήμερα

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1989

120

85

Ξωχέλλης Π.

Θεμελιώδη προβλήματα της παιδαγωγικής επιστήμης: Εισαγωγή στην παιδαγωγική

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1995

128

86

Ξωχέλλης Π.

Παιδαγωγική του σχολείου

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1991

137

87

Ξωχέλλης Π.

Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος: Μια έρευνα για την αυτοαντίληψη και τις στάσεις των ελλήνων εκπαιδευτικών

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1990

231

88

Παπαθανασόπουλος Α.

Ανθρωπιστική παιδεία

Παπαδήμας

Αθήνα

1987

293

89

Παπανδρέου Α.

Μεθοδολογία της διδασκαλίας

Λευκωσία

1993

311

90

Παπάς Α.

Μαθητοκεντρική διδασκαλία

τ.3, 2η έκδ.

Βιβλία για όλους

Αθήνα

1992

602

91

Παπάς Α.

Σύγχρονη θεωρία και πράξη της παιδείας

τ.2

Δελφοί

Αθήνα

1994

632

92

Πασάκος Κ.

Εισαγωγή στην παιδαγωγική ψυχολογία

τ.2

Δανιάς

Αθήνα

1981

τ1/606 τ2/1262

93

Πιστικίδου - Δρόσου Λ.

Το ασκήσιμο νοητικά καθυστερημένο παιδί

Εταιρεία Ελληνικών Εκδόσεων

Αθήνα

1982

255

94

Πόρποδας Κ.

Δυσλεξία, η ειδική διαταραχή στη μάθηση του γραπτού λόγου

Μορφωτική

Αθήνα

1993

146

95

Ποστίκ Μ.

Η μορφωτική σχέση

Μτφ: Τουλούπης, πρόλ: Α. Κοσμόπουλος

Gutenberg

Αθήνα

1995

301

96

Πυργιωτάκης Ε. Ι.

Έλληνες δάσκαλοι

Γρηγόρης

Αθήνα

1992

198

97

Ράσης Σ.

Η ανθρωπιστική παιδεία στη σύγχρονη εκπαίδευση: Συμβολή στην ιστορία της εκπαίδευσης

Παρατηρητής

Θεσσαλoνίκη

1988

98

Ράσσελ Μ.

Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη

Ζαχαρόπουλος Σ.

Αθήνα

1997

195

99

Ράσσελ Μ.

Εκπαίδευση του παιδιού

Ζαχαρόπουλος Σ.

Αθήνα

1997

224

100

Σακελλαρίου Κ.

Εισαγωγή στην παιδαγωγική

Καρανάσης

Αθήνα

1985

101

Σαλβαράς Ι.

Πειραματική διδακτική

Σχόλιο επιστημολογικής θεωρίας και διδακτικής στρατηγικής

Γεννάδειος Σχολή

Αθήνα

1996

177

102

Σνύντερ Ζ.

Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων

Ζαχαρόπουλος Σ.

Αθήνα

1997

409

103

Σολομών Ι.

Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο

Αλεξάνδρεια

Αθήνα

1997

104

Στασινός Δ.

Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα

Αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία (1906-1989)

Gutenberg

Αθήνα

1991

326

105

συλλογικό

Η συνθετική δημιουργική εργασία στο σχολικό πρόγραμμα. Θεωρία και πράξη

πρακτικά ημερίδας

Σχολή Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου

Αθήνα

241

106

συλλογικό

Ο έλληνας εκπαιδευτικός και η ευρωπαϊκή του διάσταση

Eυρωπαϊκό Συνέδριο, Αθήνα 1993

Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη / Εκπαιδευτήρια Κωστέα - Γείτονα

Αθήνα

1994

302

107

συλλογικό

Παιδαγωγικές επιστήμες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και προοπτικές

πρακτικά Ζ΄ Διεθνούς Συνεδρίου στο Ρέθυμνο Νοέμβριος 1995, επ: Βαμβούκας Μ κ.α.

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1995

642

108

Τερζής Ν.

Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: Πρόγραμμα και πραγματικότητα, πράγματα και πρόσωπα

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1993

226

109

Τερζής Ν.

Το γυμνάσιο ως βαθμίδα υποχρετωτικής εκπαίδευσης

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1988

110

Τζάνη Μ.

Σχολική επιτυχία: Ζητήματα ταξικής προέλευσης και κουλτούρας

Γρηγόρης

Αθήνα

1988

220

111

Τζουριάδου Μ.

Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Προμηθέας

Θεσσαλoνίκη

1995

177

112

Τζωρτζή Α.

Η αγωγή της φαντασίας στο νηπιαγωγείο

Σπουδή

Αθήνα

1996

102

113

Τζωρτζή Α.

Η οργάνωση και λειτουργία των ομάδων στο νηπιαγωγείο

Σπουδή

Αθήνα

1996

82

114

Τριλιανός Θ.

Μεθοδολογία της διδασκαλίας: Κριτική προσέγγιση της αποτελεσματικής διδασκαλίας με βάση τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας

Τολίδης

Αθήνα

1991

115

Τριλινός Α.

Κριτική σκέψη

αυτοέκδοση

Αθήνα

1998

252

116

Τσαούσης Δ.

Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική

Βασικά κείμενα για την παιδεία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση

Gutenberg

Αθήνα

1996

301

117

Φιλίππου Γ. κ.α.

Σχολική εμπειρία, θεωρία και πράξη: Οργάνωση, πειραματισμοί, προβληματισμοί

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1994

233

118

Φλουρής Γ.

Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην Εκπαίδευση

5η έκδοση

Γρηγόρης

Αθήνα

1997

293

119

Φλουρής Γ.

Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διαδικασία της μάθησης

Γρηγόρης

Αθήνα

1992

191

120

Φλωράτου Μ.

Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά

Οδυσσέας

Αθήνα

1992

121

Φράγκος Χ.

Επίκαιρα θέματα παιδείας

Gutenberg

Αθήνα

1986

122

Φράγκος Χ.

Η σύγχρονη διδασκαλία

Gutenberg

Αθήνα

1993

439

123

Φράγκος Χ.

Παιδαγωγικές έρευνες και εφαρμογές

USP

Θεσσαλoνίκη

1993

502

124

Χαραλαμπόπουλος Β.

Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης γενικά

Gutenberg

Αθήνα

1994

263

125

Χαραλαμπόπουλος Γ.

Γενική παιδαγωγική

Αθήνα

1973

523

126

Χαραλαμπόπουλος Γ.

Θεωρία της παιδείας: Γενική παιδαγωγική

Αθήνα

1984

392

127

Χαραλαμπόπουλος Κ.

Ψυχαναλυτική κριτική της αυταρχικής και προοδευτικής παιδείας

Ζαχαρόπουλος Σ.

Αθήνα

1997

242

128

Χατζηδήμος Δ.

Εισαγωγή στην παιδαγωγική

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1991

101

129

Χατζηδήμος Δ.

Η προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος

Κυριακίδης

Θεσσαλoνίκη

1992

128

130

Χριστιάς Ι.

Εισαγωγή στην επιστήμη της αγωγής: Αντικείμενο, κατευθύνσεις, μεθοδολογία, θεωρία

Γρηγόρης

Αθήνα

1994

65

131

Χριστιάς Ι.

Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας

Γρηγόρης

Αθήνα

1992

172

132

Χρόνης Σ.

Διδακτική πράξη και κοινωνικός έλεγχος: Η κρατική παρέμβαση στο έργο του εκπαιδευτικού

Εκδ. Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών

Αθήνα

1993

278

133

Δελτίο πληροφοριών ειδικής αγωγής

ΥΠΕΠΘ

ΟΕΔΒ

Αθήνα

1992

167

134

Διαχρονική παρουσία της ελληνικής αρχαιότητας στις επιστήμες της αγωγής

2o επιστημονικό συμπόσιο Αλεξανδρούπολη, 15-17. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημ. Εκπ/σης

Γρηγόρης

Αθήνα

1993

221

135

Ιστορία. Θέματα διδακτικής της ιστορίας - Γενικά θέματα ιστορίας

Ανθολογία άρθρων περιοδικού Φιλόλογος των τευχ.1-87

Σύλλογος Αποφ. Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ

Θεσσαλoνίκη

1997

320

136

Πρακτικά 4ου Συνεδρίου του Πανελληνίου συλλόγου ειδικών στις διαταραχές λόγου

Αξιώτης Στράτος κα., επ: Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1991

137

Πρακτικά σεμιναρίου ειδικής αγωγής ΥΠΕΠΘ - UNESCO

ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Ειδ. Αγωγής

ΟΕΔΒ

Αθήνα

427

138

Στοιχειώδεις γνώσεις για πληροφόρηση και βοήθεια σε γονείς με διανοητικά καθυστερημένο παιδί

επ: Γ. Αγγελίδης

Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Πέτρας Ολύμπου

Κατερίνη

1989

120

139

Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς

επ: Ε. Τάφα

Ελληνικά Γράμματα

Αθήνα

1997

413