Α/Α |
Συγγραφέας |
Τίτλος |
Σχόλια |
Έκδοση |
Τόπος |
Ετος |
Σελίδες |
1 |
Anweiler κ.α. |
Εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1987 |
258 |
|
2 |
Auerbach A. |
Πειθαρχία - Γιατί και Πως; |
Ταμασός |
Λευκωσία |
1979 |
||
3 |
Bertrand Y. |
Σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
213 |
|
4 |
Bloom B. S. |
Ταξινομία διδαχτικών στόχων |
μτφ: Α. Λαμπράκη - Παγανού, τ.2 |
Κώδικας |
Αθήνα |
τ1/1986 τ2/1991 |
τ1/270 τ2/280 |
5 |
Bourcier A. |
Η αντιμετώπιση της δυσλεξίας |
2η έκδ. |
Κέδρος |
Αθήνα |
1986 |
198 |
6 |
Cordie A. |
Κουμπούρες δεν υπάρχουν |
Ολκός |
Αθήνα |
1995 |
235 |
|
7 |
Debesse M. |
Παιδαγωγικές επιστήμες |
τ.8 |
Δίπτυχο |
Αθήνα |
1980 |
|
8 |
Dewey J. |
Το σχολείο και η κοινωνία |
Γλάρος |
Αθήνα |
1982 |
164 |
|
9 |
Dottrens R. |
Παιδαγωγώ και διδάσκω η σχολική παιδαγωγική και η ειδική διδακτική του σύγχρονου δημοτικού σχολείου |
Δίπτυχο |
Αθήνα |
1974 |
582 |
|
10 |
Douet B. |
Πειθαρχία και τιμωρίες στο σχολείο |
Σύγχρονη Εκπαίδευση |
Αθήνα |
1992 |
191 |
|
11 |
Fabre A. |
Το πειραματικό ενεργητικό σχολείο |
Επικαιρότητα |
Αθήνα |
1986 |
181 |
|
12 |
Hopf D. |
Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1982 |
130 |
|
13 |
Kolesnik W. B. |
Ανρωπισμός ή μπιχεβιορισμός στην εκπαίδευση |
Παρατηρητής |
Θεσσαλoνίκη |
1992 |
213 |
|
14 |
Mager F. |
Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1985 |
136 |
|
15 |
Meyer E. κ.α. |
Ομαδική διδασκαλία θεμελίωση και παραδείγματα |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1987 |
218 |
|
16 |
Mialaret G. |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική |
Κατσιμάνης |
Αθήνα |
1985 |
218 |
|
17 |
Moseley D. |
Ειδική εκπαίδευση επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης |
Κουτσουμπός |
Αθήνα |
1985 |
172 |
|
18 |
Moseley D. |
Παιδιά με προβλήματα στη μάθηση. Ειδική εκπαίδευση |
Κουτσουμπός |
Αθήνα |
1985 |
172 |
|
19 |
Piaget J. |
Ψυχολογία και παιδαγωγική |
Λιβάνης |
Αθήνα |
1979 |
192 |
|
20 |
Rohrs H. |
Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1990 |
267 |
|
21 |
Westphalen K. |
Αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1982 |
112 |
|
22 |
Αγγελοπούλου-Σακαντάμη Ν. |
Ιατρικά προβλήματα σε άτομα με σωματικές και νοητικές δυσκολίες |
τ.1 |
USP |
Θεσσαλoνίκη |
1985 |
150 |
23 |
Αλεξιάδης Κ. |
Ανάγκη προετοιμασίας και σχεδίασης του μαθήματος του σχολείου |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1989 |
||
24 |
Βρεττός Γ. |
Αναλυτικά προγράμματα |
Art of Text |
Θεσσαλoνίκη |
1994 |
202 |
|
25 |
Γέρου Θ. |
Η Ελληνική παιδεία |
Μαλλιάρης |
Θεσσαλoνίκη |
1990 |
346 |
|
26 |
Γεωργούσης Π. |
Η ψυχολογία των μεθόδων διδασκαλίας |
Βιβλία για όλους |
Αθήνα |
1989 |
521 |
|
27 |
Γιαγκουνίδης Π. |
Εκπαιδευτικά συστήματα της ευρωπαϊκής ένωσης |
Art of Text |
Θεσσαλoνίκη |
1995 |
297 |
|
28 |
Γκαλάν Α. κ.α. |
Το παιδί με νοητική καθυστέ-ρηση και η κοινωνία |
μτφ: Ε. Κριαρά |
Πατάκης |
Αθήνα |
1997 |
272 |
29 |
Γκότοβος Α. |
Καταλήψεις. Ανορθόδοξες μορφές μαθητικής διαμαρτυρίας |
Gutenberg |
Αθήνα |
1996 |
236 |
|
30 |
Γκότοβος Α. |
Κριτική παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη |
Gutenberg |
Αθήνα |
1996 |
205 |
|
31 |
Γκότοβος Α. |
Νεολαία και κοινωνική μεταβολή |
Gutenberg |
Αθήνα |
1996 |
322 |
|
32 |
Δελλιώτη Μ. κ.α. |
Μουσεία και άτομα με ειδικές ανάγκες |
Gutenberg |
Αθήνα |
1997 |
123 |
|
33 |
Δενδρινού-Αντωνακάκη Ν. |
Κοινοτικό - κεντρική παιδεία |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1989 |
74 |
|
34 |
Δερβίσης Σ. |
Μεθοδολογία της διδακτικής και ειδική μεθοδολογία της διδασκαλίας - μάθησης |
αυτοέκδοση |
Θεσσαλoνίκη |
1992 |
448 |
|
35 |
Δούκας Χ. |
Εκπαιδευτική πολιτική και εξουσία. Η περίπτωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (1982-1994) |
πρόλ: Μιχ. Κασσωτάκης |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1997 |
370 |
36 |
Δραγώνα Θ. κ.α. |
Beyond one’s own backyard ... |
Νήσος |
Αθήνα |
1996 |
246 |
|
37 |
Εργολάβος Σ. |
Παιδεία και ζωή |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1986 |
212 |
|
38 |
Ζήγος Σ. |
Η εκπαιδευτική πολιτική της ευρωπαϊκής κοινότητας |
Δίπτυχο |
Αθήνα |
1988 |
96 |
|
39 |
Ηλιάδης Θ. κ.α. |
Διαταραχές ακοής και ομιλίες στα παιδιά |
USP |
Θεσσαλoνίκη |
1993 |
109 |
|
40 |
Ηλιού Μ. |
Βήματα εμπρός - βήματα πίσω: Θέματα παιδείας, έρευνας και κοινωνικής παρέμβασης |
Πορεία |
Αθήνα |
1994 |
368 |
|
41 |
Ηλιού Μ. |
Εκπαιδευτική και κοινωνική δυναμική |
Πορεία |
Αθήνα |
1994 |
256 |
|
42 |
Καζεπίδης Τ. |
Η φιλοσοφία της παιδείας |
Βάνιας |
Θεσσαλoνίκη |
1994 |
338 |
|
43 |
Καΐλα Μ. κ.α. |
Η σχολική αποτυχία |
2η έκδ. |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1996 |
300 |
44 |
Καραπέτσας Α. |
Η δυσλεξία στο παιδί: Διάγνωση και θεραπεία |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1991 |
110 |
|
45 |
Κασσωτάκης Μ. |
Η πληροφόρηση για τις σπουδές και τα επαγγέλματα |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1981 |
96 |
|
46 |
Κασσωτάκης Μ. |
Μάθηση και διδασκαλία: Παρουσιάση των σύγχρονων απόψεων για τη μάθηση και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας |
Εκτύπωση Σ. Αθανασόπουλος κ.α. |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
||
47 |
Κασσωτάκης Μ. κ.α. |
Η πρόσβαση στην ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1996 |
199 |
|
48 |
Κατσιμάνης Κ. |
Αναλύσεις και τομές σε θέματα παιδείας |
Επισημάνσεις από τη διδακτική πράξη |
Επικαιρότητα |
Αθήνα |
1985 |
190 |
49 |
Κεφαλληναίου Ε. |
Νεοελληνικά Αλφαβητάρια (1771-1981) |
Παρασκήνιο |
Αθήνα |
1995 |
313 |
|
50 |
Κογκούλης Ι. |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική |
4η έκδ. |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1996 |
320 |
51 |
Κογκούλης Ι. |
Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1994 |
203 |
|
52 |
Κόκοτας Π. |
Η ελευθερία στην Εκπαίδευση |
2η έκδ. |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1983 |
148 |
53 |
Κολιάδης Ε. |
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη |
τυπ. Αθανασόπουλος - Παπαδάμης |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1991-7 |
|
54 |
Κόμπος Χ. |
Ο θεσμός της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημοτικά σχολεία και οι υποχρεώσεις της κοινωνίας και του κράτους |
Βιβλία για όλους |
Αθήνα |
1992 |
262 |
|
55 |
Κοντογιαννοπούλου - Πολυδωρίδη Γ. |
Εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική |
Κοινωνιολογική ανάλυση |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1995 |
406 |
56 |
Κοσμόπουλος Α. |
Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου |
3η έκδ. |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1995 |
501 |
57 |
Κουκλογιάννου - Δορζιώτου Ε. |
Αποκατάσταση ατόμων με ειδικές ανάγκες: Φυσική, κοινωνική, επαγγελματική |
Κεντρική διάθεση Βιβλιοπ. Φ. Κατσαρού |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1990 |
340 |
58 |
Κρασσανάκη Γ. |
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια |
Παν. Κρήτης |
Ηράκλειο |
1989 |
183 |
|
59 |
Κρεμμυδάς Β. |
Για την εκπαίδευση, πραγματικότητες και προοπτικές: Δημοσιευμένα και αδημοσίευτα κείμενα |
Γνώση |
Αθήνα |
1990 |
177 |
|
60 |
Κρίβας Σ. |
Παιδαγωγική επιστήμη: Βασική θεματική |
Gutenberg |
Αθήνα |
1995 |
253 |
|
61 |
Κρουσταλάκης Γ. |
Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες στην οικογένεια και το σχολείο |
Αθήνα |
468 |
|||
62 |
Κυπριωτάκης Α. |
Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους |
Ψυχοτεχνική |
Ηράκλειο |
1989 |
220 |
|
63 |
Κωνσταντίνου Χ. |
Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικοποίηση του μαθητή |
Gutenberg |
Αθήνα |
1997 |
231 |
|
64 |
Μακέυ Φ. |
Δραστηριότητες για το περιβάλλον |
μτφ: Ηλιόπουλος |
Πατάκης |
Αθήνα |
1996 |
144 |
65 |
Μαλεβίτσης Χ. |
Η παιδεία του ανθρώπου |
Πιτσιλός |
Αθήνα |
1995 |
300 |
|
66 |
Μαρκαντώνης Ι. |
Ανθρωπαγωγική |
τ.2ος-5ος |
Δανιάς |
Αθήνα |
τ2/1993 τ3/1990 τ4/1993 τ5/1991 |
τ2/347 τ3/250 τ4/273 τ5/339 |
67 |
Μαρκοβίτης Μ. κ.α. |
Μαθησιακές δυσκολίες: Θεωρία και πράξη |
Προμηθέας |
Θεσσαλoνίκη |
1991 |
139 |
|
68 |
Μαρκόπουλος Α. |
Η εκπαιδευτική πολιτική των ευρπαϊκών κοινοτήτων και τα εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών μελών |
τυπ. Μέλισσα |
αυτοέκδοση |
Θεσσαλoνίκη |
1990 |
212 |
69 |
Μάρκου Σ. |
Δυσλεξία, αριστεροχειρία, κινητική αδεξιότητα, υπερκινητικότητα |
2η έκδ. |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
239 |
70 |
Ματθαίου Δ. |
Η εκπαίδευση στην Ευρώπη και τον κόσμο |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1998 |
500 |
|
71 |
Ματθαίου Δ. |
Συγκριτική σπουδή της εκπαίδευσης |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1997 |
302 |
|
72 |
Ματσαγγούρας Η. |
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας |
τ.2 |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1993 |
|
73 |
Ματσαγγούρας Η. |
Στρατηγικές διδασκαλίας |
Κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη |
Gutenberg |
Αθήνα |
1998 |
553 |
74 |
Μαυρόπουλος Μ. Σ. |
Διδάσκω Χημεία |
Σαββάλας |
Αθήνα |
1997 |
192 |
|
75 |
Μετοχιανάκης Η. |
Παιδαγωγικές θεωρίες: Φιλοσοφική προσέγγιση |
αυτοέκδοση |
Ηράκλειο |
1994 |
166 |
|
76 |
Μπαλάσκας Κ. |
Εκπαιδευτική θεωρία και πολιτική |
Πατάκης |
Αθήνα |
1997 |
137 |
|
77 |
Μπαλάσκας Κ. |
Κοινωνική θεώρηση της παιδείας |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1984 |
182 |
|
78 |
Μπελ Τ. |
Μεθοδολογικός σχεδιασμός παιδαγωγικής και κοινωνικής έρευνας |
Gutenberg |
Αθήνα |
1997 |
251 |
|
79 |
Μπίρτσας Χ.. |
Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με "ειδικές" εκπαιδευτικές ανάγκες |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1990 |
252 |
|
80 |
Μπουζάκης Σ. |
Εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα. Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, Γενική και Τεχνικοεπαγγελματική Εκπαίδευση |
τ.1/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1913-29) τ.2/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1959-64, 1976/77-85) |
Gutenberg |
Αθήνα |
τ1/1994 τ2/1995 |
τ1/423 τ2/335 |
81 |
Μπουζάκης Σ. |
Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά προβλήματα |
Gutenberg |
Αθήνα |
1989 |
85 |
|
82 |
Μπρούζος Α. |
Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής - προσανατολισμού |
Λύχνος |
Αθήνα |
1996 |
256 |
|
83 |
Νούτσος Χ. |
Ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική |
Θεμέλιο |
Αθήνα |
1986 |
138 |
|
84 |
Ξωχέλλης Π. |
Εκπαίδευση και εκπαιδευτικός σήμερα |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1989 |
120 |
|
85 |
Ξωχέλλης Π. |
Θεμελιώδη προβλήματα της παιδαγωγικής επιστήμης: Εισαγωγή στην παιδαγωγική |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1995 |
128 |
|
86 |
Ξωχέλλης Π. |
Παιδαγωγική του σχολείου |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1991 |
137 |
|
87 |
Ξωχέλλης Π. |
Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος: Μια έρευνα για την αυτοαντίληψη και τις στάσεις των ελλήνων εκπαιδευτικών |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1990 |
231 |
|
88 |
Παπαθανασόπουλος Α. |
Ανθρωπιστική παιδεία |
Παπαδήμας |
Αθήνα |
1987 |
293 |
|
89 |
Παπανδρέου Α. |
Μεθοδολογία της διδασκαλίας |
Λευκωσία |
1993 |
311 |
||
90 |
Παπάς Α. |
Μαθητοκεντρική διδασκαλία |
τ.3, 2η έκδ. |
Βιβλία για όλους |
Αθήνα |
1992 |
602 |
91 |
Παπάς Α. |
Σύγχρονη θεωρία και πράξη της παιδείας |
τ.2 |
Δελφοί |
Αθήνα |
1994 |
632 |
92 |
Πασάκος Κ. |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική ψυχολογία |
τ.2 |
Δανιάς |
Αθήνα |
1981 |
τ1/606 τ2/1262 |
93 |
Πιστικίδου - Δρόσου Λ. |
Το ασκήσιμο νοητικά καθυστερημένο παιδί |
Εταιρεία Ελληνικών Εκδόσεων |
Αθήνα |
1982 |
255 |
|
94 |
Πόρποδας Κ. |
Δυσλεξία, η ειδική διαταραχή στη μάθηση του γραπτού λόγου |
Μορφωτική |
Αθήνα |
1993 |
146 |
|
95 |
Ποστίκ Μ. |
Η μορφωτική σχέση |
Μτφ: Τουλούπης, πρόλ: Α. Κοσμόπουλος |
Gutenberg |
Αθήνα |
1995 |
301 |
96 |
Πυργιωτάκης Ε. Ι. |
Έλληνες δάσκαλοι |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1992 |
198 |
|
97 |
Ράσης Σ. |
Η ανθρωπιστική παιδεία στη σύγχρονη εκπαίδευση: Συμβολή στην ιστορία της εκπαίδευσης |
Παρατηρητής |
Θεσσαλoνίκη |
1988 |
||
98 |
Ράσσελ Μ. |
Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη |
Ζαχαρόπουλος Σ. |
Αθήνα |
1997 |
195 |
|
99 |
Ράσσελ Μ. |
Εκπαίδευση του παιδιού |
Ζαχαρόπουλος Σ. |
Αθήνα |
1997 |
224 |
|
100 |
Σακελλαρίου Κ. |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική |
Καρανάσης |
Αθήνα |
1985 |
||
101 |
Σαλβαράς Ι. |
Πειραματική διδακτική |
Σχόλιο επιστημολογικής θεωρίας και διδακτικής στρατηγικής |
Γεννάδειος Σχολή |
Αθήνα |
1996 |
177 |
102 |
Σνύντερ Ζ. |
Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων |
Ζαχαρόπουλος Σ. |
Αθήνα |
1997 |
409 |
|
103 |
Σολομών Ι. |
Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο |
Αλεξάνδρεια |
Αθήνα |
1997 |
||
104 |
Στασινός Δ. |
Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα |
Αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία (1906-1989) |
Gutenberg |
Αθήνα |
1991 |
326 |
105 |
συλλογικό |
Η συνθετική δημιουργική εργασία στο σχολικό πρόγραμμα. Θεωρία και πράξη |
πρακτικά ημερίδας |
Σχολή Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου |
Αθήνα |
241 |
|
106 |
συλλογικό |
Ο έλληνας εκπαιδευτικός και η ευρωπαϊκή του διάσταση |
Eυρωπαϊκό Συνέδριο, Αθήνα 1993 |
Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη / Εκπαιδευτήρια Κωστέα - Γείτονα |
Αθήνα |
1994 |
302 |
107 |
συλλογικό |
Παιδαγωγικές επιστήμες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και προοπτικές |
πρακτικά Ζ΄ Διεθνούς Συνεδρίου στο Ρέθυμνο Νοέμβριος 1995, επ: Βαμβούκας Μ κ.α. |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1995 |
642 |
108 |
Τερζής Ν. |
Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: Πρόγραμμα και πραγματικότητα, πράγματα και πρόσωπα |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1993 |
226 |
|
109 |
Τερζής Ν. |
Το γυμνάσιο ως βαθμίδα υποχρετωτικής εκπαίδευσης |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1988 |
||
110 |
Τζάνη Μ. |
Σχολική επιτυχία: Ζητήματα ταξικής προέλευσης και κουλτούρας |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1988 |
220 |
|
111 |
Τζουριάδου Μ. |
Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
Προμηθέας |
Θεσσαλoνίκη |
1995 |
177 |
|
112 |
Τζωρτζή Α. |
Η αγωγή της φαντασίας στο νηπιαγωγείο |
Σπουδή |
Αθήνα |
1996 |
102 |
|
113 |
Τζωρτζή Α. |
Η οργάνωση και λειτουργία των ομάδων στο νηπιαγωγείο |
Σπουδή |
Αθήνα |
1996 |
82 |
|
114 |
Τριλιανός Θ. |
Μεθοδολογία της διδασκαλίας: Κριτική προσέγγιση της αποτελεσματικής διδασκαλίας με βάση τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας |
Τολίδης |
Αθήνα |
1991 |
||
115 |
Τριλινός Α. |
Κριτική σκέψη |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1998 |
252 |
|
116 |
Τσαούσης Δ. |
Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική |
Βασικά κείμενα για την παιδεία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση |
Gutenberg |
Αθήνα |
1996 |
301 |
117 |
Φιλίππου Γ. κ.α. |
Σχολική εμπειρία, θεωρία και πράξη: Οργάνωση, πειραματισμοί, προβληματισμοί |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
233 |
|
118 |
Φλουρής Γ. |
Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην Εκπαίδευση |
5η έκδοση |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1997 |
293 |
119 |
Φλουρής Γ. |
Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διαδικασία της μάθησης |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1992 |
191 |
|
120 |
Φλωράτου Μ. |
Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά |
Οδυσσέας |
Αθήνα |
1992 |
||
121 |
Φράγκος Χ. |
Επίκαιρα θέματα παιδείας |
Gutenberg |
Αθήνα |
1986 |
||
122 |
Φράγκος Χ. |
Η σύγχρονη διδασκαλία |
Gutenberg |
Αθήνα |
1993 |
439 |
|
123 |
Φράγκος Χ. |
Παιδαγωγικές έρευνες και εφαρμογές |
USP |
Θεσσαλoνίκη |
1993 |
502 |
|
124 |
Χαραλαμπόπουλος Β. |
Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης γενικά |
Gutenberg |
Αθήνα |
1994 |
263 |
|
125 |
Χαραλαμπόπουλος Γ. |
Γενική παιδαγωγική |
Αθήνα |
1973 |
523 |
||
126 |
Χαραλαμπόπουλος Γ. |
Θεωρία της παιδείας: Γενική παιδαγωγική |
Αθήνα |
1984 |
392 |
||
127 |
Χαραλαμπόπουλος Κ. |
Ψυχαναλυτική κριτική της αυταρχικής και προοδευτικής παιδείας |
Ζαχαρόπουλος Σ. |
Αθήνα |
1997 |
242 |
|
128 |
Χατζηδήμος Δ. |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1991 |
101 |
|
129 |
Χατζηδήμος Δ. |
Η προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος |
Κυριακίδης |
Θεσσαλoνίκη |
1992 |
128 |
|
130 |
Χριστιάς Ι. |
Εισαγωγή στην επιστήμη της αγωγής: Αντικείμενο, κατευθύνσεις, μεθοδολογία, θεωρία |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1994 |
65 |
|
131 |
Χριστιάς Ι. |
Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1992 |
172 |
|
132 |
Χρόνης Σ. |
Διδακτική πράξη και κοινωνικός έλεγχος: Η κρατική παρέμβαση στο έργο του εκπαιδευτικού |
Εκδ. Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών |
Αθήνα |
1993 |
278 |
|
133 |
Δελτίο πληροφοριών ειδικής αγωγής |
ΥΠΕΠΘ |
ΟΕΔΒ |
Αθήνα |
1992 |
167 |
|
134 |
Διαχρονική παρουσία της ελληνικής αρχαιότητας στις επιστήμες της αγωγής |
2o επιστημονικό συμπόσιο Αλεξανδρούπολη, 15-17. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημ. Εκπ/σης |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1993 |
221 |
|
135 |
Ιστορία. Θέματα διδακτικής της ιστορίας - Γενικά θέματα ιστορίας |
Ανθολογία άρθρων περιοδικού Φιλόλογος των τευχ.1-87 |
Σύλλογος Αποφ. Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ |
Θεσσαλoνίκη |
1997 |
320 |
|
136 |
Πρακτικά 4ου Συνεδρίου του Πανελληνίου συλλόγου ειδικών στις διαταραχές λόγου |
Αξιώτης Στράτος κα., επ: Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1991 |
||
137 |
Πρακτικά σεμιναρίου ειδικής αγωγής ΥΠΕΠΘ - UNESCO |
ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Ειδ. Αγωγής |
ΟΕΔΒ |
Αθήνα |
427 |
||
138 |
Στοιχειώδεις γνώσεις για πληροφόρηση και βοήθεια σε γονείς με διανοητικά καθυστερημένο παιδί |
επ: Γ. Αγγελίδης |
Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Πέτρας Ολύμπου |
Κατερίνη |
1989 |
120 |
|
139 |
Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς |
επ: Ε. Τάφα |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1997 |
413 |