Α/Α |
Συγγραφέας |
Τίτλος |
Σχόλια |
Έκδοση |
Τόπος |
Ετος |
Σελίδες |
1 |
Blanchet A. κ.α. |
Ψυχολογία ομάδων |
Σαββάλας |
Αθήνα |
1997 |
159 |
|
2 |
Cassels A. |
Μνήμη και λήθη |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
48 |
|
3 |
Cassels A. κ.α. |
Αντίληψη |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1993 |
63 |
|
4 |
Fijalkow J. |
Κακοί αναγνώστες, γιατί; |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1997 |
296 |
|
5 |
Hartland J. |
Γλώσσα και σκέψη |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
64 |
|
6 |
Haxes N. |
Εισαγωγή στις γνωστικές λειτουργίες |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1993 |
54 |
|
7 |
Hebert M. |
Ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1992 |
346 |
|
8 |
Kerry T. κ.α. |
Εισαγωγή στην ψυχολογία του ατόμου |
Κουτσουμπός |
Αθήνα |
1991 |
209 |
|
9 |
MacRae S. |
Μοντέλα και μέθοδοι για τις επιστήμες της συμπεριφοράς |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
63 |
|
10 |
Mannoni O. |
Φρόυντ |
Εστία |
Αθήνα |
1993 |
193 |
|
11 |
Maslow A. |
Ψυχολογία και Υπαρξισμός |
Δίοδος |
Αθήνα |
1995 |
303 |
|
12 |
Molnar A. κ.α. |
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο (Οικοσυστημική προσέγγιση) |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1993 |
221 |
|
13 |
Reddy P. |
Προσοχή και μαθησιακές δεξιότητες |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1994 |
40 |
|
14 |
Roback A. A. |
Ιστορία της Ψυχολογίας |
Βάνιας |
Θεσσαλoνίκη |
1992 |
218 |
|
15 |
Salkid N. |
Θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης |
Πατάκης |
Αθήνα |
1990 |
360 |
|
16 |
Sugarman P κ.α. |
Θεραπευτικές κοινότητες, απάντηση στα ναρκωτικά |
Εναλλακτικές Εκδόσεις |
1990 |
|||
17 |
Thompson C. |
Οι κλασσικοί της Ψυχανάλυσης: Η γέννηση και η εξέλιξη της ψυχανάλυσης |
Επίκουρος |
Αθήνα |
1992 |
219 |
|
18 |
Thompson R. |
Ιστορία της Ψυχολογίας |
Κάλβος |
Αθήνα |
1992 |
530 |
|
19 |
Βαϊδάκης Ν. κ.α. |
Θέματα ψυχοθεραπείας της συμπεριφοράς |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1992 |
258 |
|
20 |
Βυγκότσκυ Λ. |
Νους στην κοινωνία |
μτφ: Α. Μπίμπου, Βοσνιάδου |
Gutenberg |
Αθήνα |
1997 |
224 |
21 |
Ζώνιου - Σιδέρη Α. |
Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1996 |
263 |
|
22 |
Καΐλα Μ. κ.α. |
Άτομα με ειδικές ανάγκες |
τ.2 |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
τ1/1995 τ2/1995 |
τ1/490 τ2/418 |
23 |
Καλατζής Κ. |
Διδακτική των ειδικών σχολείων για νοητικά καθυστερημένα παιδιά |
Καραβίας |
Αθήνα |
1973 |
226 |
|
24 |
Κοκκέβης Α. κ.α. |
Τα ναρκωτικά στην Ελλάδα. Η χρήση ουσιών στον μαθητικό πληθυσμό |
τ.2ος |
Ψυχιατρική Βιβλιοθήκη |
Αθήνα |
534 |
|
25 |
Κομίλη Α. |
Σύγχρονη Ψυχολογία: Η έρευνα της συμπεριφοράς |
Λιβάνης |
Αθήνα |
1981 |
165 |
|
26 |
Κρανάκη Μ. |
Διαβάζοντας το Φρόυντ: Δέκα μαθήματα για την Ψυχανάλυση |
Εστία |
Αθήνα |
1988 |
181 |
|
27 |
Κωσταράς Γ. Φ. |
Η ψυχολογία του ανθρώπου |
Βιργ. Κάτσικα |
αυτοέκδοση |
Αθήνα |
1995 |
352 |
28 |
Κωσταρίδου - Ευκλείδη Α. |
Ψυχολογία κινήτρων |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1995 |
303 |
|
29 |
Λούρια Α. Ρ. |
Γνωστική ανάπτυξη |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1995 |
181 |
|
30 |
Μαλικιώση - Λοΐζου Μ. |
Συμβουλευτική ψυχολογία |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1996 |
426 |
|
31 |
Μάνος Κ. |
Ψυχολογία του εφήβου |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1997 |
350 |
|
32 |
Μαραγκουδάκης Γ. |
Αναζητώντας τον σκεπτόμενο νου. Διεπιστημονική ψυχολογική προσέγγιση |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1998 |
162 |
|
33 |
Νασιάκου Μ. |
Η Ψυχολογία σήμερα |
τ.1/Γενική Ψυχολογία, τ.2/Κλινική Ψυχολογία |
Παπαζήσης |
Αθήνα |
τ1/1982 τ2/1982 |
τ1/160 τ2/166 |
34 |
Πανουτσοπούλου Θ. |
Αμάν, το ξέχασα |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
|||
35 |
Παπαγεωργίου Γ. Κ. |
Ψυχολογία |
Ψυχοτεχνική |
Ηράκλειο |
1985 |
398 |
|
36 |
Παπαδάκη - Μιχαηλίδη Ε. |
Η σιωπηλή γλώσσα των συναισθημάτων |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1996 |
262 |
|
37 |
Παπαδάτου Δ. κ.α. |
Η Ψυχολογία στο χώρο της υγείας |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1995 |
265 |
|
38 |
Παπαδόπουλος Ν. |
Ψυχολογία |
Αθήνα |
1996 |
518 |
||
39 |
Παπαδοπούλου Δ. |
Εκπαίδευση για την ειρήνη και τα δικαιώματα του ανθρώπου |
Ινστιτούτο Εκπ/σης για την ειρήνη |
Θεσσαλονίκη |
1990 |
334 |
|
40 |
Παπαδοπούλου Δ. κ.α. |
Θετικές και αρνητικές μορφές κοινωνικής συμπεριφοράς |
Κυριακίδης |
Θεσσαλονίκη |
1986 |
286 |
|
41 |
Παπαμιχαήλ Γ. |
Μάθηση και κοινωνία: Η εκπαίδευση στις θεωρίες της γνωστικής ανάπτυξης |
Οδυσσέας |
Αθήνα |
1988 |
217 |
|
42 |
Παπαστάμου Σ. |
Διομαδικές Σχέσεις |
Οδυσσέας |
Αθήνα |
1990 |
549 |
|
43 |
Παπαστάμου Σ. |
Εγχειρίδιο Κοινωνικής Ψυχολογίας |
Οδυσσέας |
Αθήνα |
1989 |
521 |
|
44 |
Παρασκευόπουλος Ι. |
Εξελικτική Ψυχολογία |
τ.4 |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1985 |
τ1/220 τ2/175 τ3/194 τ4/188 |
45 |
Παρασκευόπουλος Ι. |
Νοητική καθυστέρηση: Διαφορική διάγνωση, αιτιολογία, πρόληψη, ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση |
Γρηγόρης |
Αθήνα |
1979 |
239 |
|
46 |
Πόρποδας Κ. |
Γνωστική ψυχολογία |
τ.1/Διαδικασία της μάθησης, τ.2/Μάθηση της γλώσσας |
Δανιάς |
Αθήνα |
τ1/1996 τ2/1993 |
τ1/272 τ2/184 |
47 |
Στάφορντ - Κλαρκ Ν. |
Τι είπε πραγματικά ο Φρόυντ |
Γλάρος |
Αθήνα |
1980 |
242 |
|
48 |
Τζουριάδου Μ. |
Μαθησιακές δυσκολίες: Ένα θεραπευτικό πρόγραμμα για μαθησιακές δυσκολίες |
Προμηθέας |
Θεσσαλoνίκη |
1987 |
130 |
|
49 |
Τσιάντης Γ. |
Ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογενείας |
Καστανιώτης |
Αθήνα |
1993 |
292 |
|
50 |
Φρόυντ Σ. |
Εισαγωγή στην ψυχανάλυση |
μτφ: Λ. Αναγνώστου |
Επίκουρος |
Αθήνα |
1996 |
446 |
51 |
Χαραλαμπόπουλος Β. |
Η ανάπτυξη της προσωπικότητας: εφαρμογή επιστημονικών αρχών στην οικογενειακή και σχολική ζωή |
Gutenberg |
Αθήνα |
1987 |
302 |
|
52 |
Χασάπης Ι. |
Ψυχολογία της Προσωπικότητας |
τ.2 |
Βασιλόπουλος Σ. |
Αθήνα |
τ1/1980 τ2/1980 |
τ1/340 τ2/336 |
53 |
Κείμενα εξελικτικής ψυχολογίας |
τ.2/Σκέψη, τ.3/Κοινωνική ανάπτυξη (επ: Βοσνιάδου, μτφ: Χουρτζαμανόγλου) |
Gutenberg |
Αθήνα |
τ2/1994 τ3/1992 |
τ2/236 τ3/194 |
|
54 |
Σεμινάριο. Οι μαθησιακές δυσκολίες, σύγχρονες απόψεις και τάσεις |
Ελληνική Εταιρεία Ψυχική Υγιεινής και Νευροψυχιατρικής του παιδιού |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
1990 |
127 |
|
55 |
Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων |
τ.2, επ: Ι. Κούρος |
Ελληνικά Γράμματα |
Αθήνα |
τ1/1993 τ2/1993 |
τ1/161 τ2/218 |