ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΗΣ

                                                                                    Μυτιλήνη, 29 Σεπτεμβρίου 2006

                                                                                    Αριθμ. Πρωτ.: 6

 Προς: Διοικητικό Προσωπικό

           Πανεπιστημίου Αιγαίου

  

Αγαπητές/οί συνεργάτες,

 Καθιερώνεται η τήρηση βιβλίου παρουσιών σε κάθε Πανεπιστημιακή Μονάδα και στην έδρα του Ιδρύματος με τις αρχές που αναφέρονται στη συνέχεια.

Γραφείο Αθήνας

Τηρείται ένα βιβλίο.

Έδρα Πανεπιστημίου

Βιβλία τηρούνται στο κτίριο της Διοίκησης όπου υπογράφουν όλοι οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του Λόφου Πανεπιστημίου και στο κτίριο Μπίνειο όπου υπογράφουν όλοι οι υπάλληλοι που εδρεύουν σε κτίρια εκτός εκείνων του Λόφου.

Περιφερειακές Μονάδες

Τηρείται ένα βιβλίο και στην περίπτωση διασποράς των υπηρεσιών σε περισσότερα του ενός κτίρια, με απόφαση του/της Περιφερειακού/ής Διευθυντή/ντριας, περισσότερα του ενός.

 Τα βιβλία ελέγχονται σε ημερήσια βάση ως προς την παρουσία στην εργασία και την προσέλευση-αποχώρηση του προσωπικού από τους εξής:

Ο Διευθυντής Διοικητικών Υποθέσεων ελέγχει τους υπαλλήλους των κεντρικών υπηρεσιών του Λόφου.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής/Προϊστάμενος Γραφείου Αθηνών ελέγχει τις κεντρικές υπηρεσίες της Πανεπιστημιακής Μονάδας/Γραφείου Αθηνών.

Ο Προϊστάμενος Γραμματείας Σχολής ελέγχει το προσωπικό της Γραμματείας του.

Ο Προϊστάμενος Γραμματείας Τμήματος ελέγχει το προσωπικό της Γραμματείας του.

 Όλοι οι προαναφερθέντες ενημερώνουν, όταν το κρίνουν αναγκαίο, για παράδειγμα σε περιπτώσεις κατ’ επανάληψη αποκλίσεων από την τήρηση του ωραρίου, τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού, τους Κοσμήτορες των Σχολών ή τους Προέδρους των Τμημάτων.

Στην περίπτωση των υπαλλήλων οι οποίοι έχουν αποσπασθεί στην Επιτροπή Ερευνών ή στην Εταιρεία Διαχείρισης και Αξιοποίησης Περιουσίας Πανεπιστημίου Αιγαίου, τον έλεγχο, αντιστοίχως, ενεργεί ο Γραμματέας της Επιτροπής Ερευνών ή ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, οι οποίοι και ενημερώνουν, όταν το κρίνουν αναγκαίο, τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού.

 Γνωρίζοντας ότι, μεγάλος αριθμός υπαλλήλων υπερβάλλουν εαυτόν στην προσπάθεια υπηρέτησης του Ιδρύματος αφιερώνοντας χρόνο υπέρτερο του συνήθους ωραρίου η διαδικασία αυτή θα προσφέρει τεκμηριωμένο υλικό σε διαπραγματεύσεις με αρμόδιους φορείς για την παροχή νομίμων ανταλλαγμάτων.

 Η εν λόγω ρύθμιση ισχύει από τη 2α  Οκτωβρίου 2006.

  

Ο Αντιπρύτανης

Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού

 Κώστας Ζώρας

Αν. Καθηγητής

  Κοιν.: ▪ Πρύτανη

           ▪ Αντιπρυτάνεις

           ▪ Κοσμήτορες Σχολών

           ▪ Πρόεδροι Τμημάτων          

 

 

 

Κορυφή Σελίδας