Ως κύρια εκπαιδευτική μεθοδολογία, κυρίως στα αρχικά επίπεδα, χρησιμοποιείται η επικοινωνιακή προσέγγιση. Μέσα από ποικίλες ασκήσεις και δραστηριότητες, αλλά και την ακουστικο-προφορική μέθοδο καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να εμβαθύνουν στη δομή της ελληνικής γλώσσας, ώστε να παράγουν την επικοινωνιακή δεξιότητα. Με την ίδια μέθοδο διδάσκονται τα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα. Βασικές αρχές που ακολουθούνται είναι αυτές της λειτουργικότητας, της συμμετοχής, της διαφοροποίησης, της βιωματικής εκπαίδευσης και της εξατομικευμένης προσέγγισης. Το προφίλ της ομάδας των φοιτητών στην τάξη, το επίπεδο και ο στόχος εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας λαμβάνονται υπόψη για την κατάλληλη διδακτική μέθοδο καθώς και για τη χρήση ανάλογου διδακτικού υλικού.
|