Πρυτανικές Αρχές
Οργάνωση & Διοίκηση
  Διοικητικές Υπηρεσίες
  Οργανόγραμμα
 

Γραμματείες Σχολών

Κάθε Γραμματεία Σχολής έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

Χειρίζεται τις διαδικασίες για την εκλογή των οργάνων της Σχολής και των Τμημάτων της.

Παρέχει διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στη Σχολή.

Συντονίζει το έργο και τη λειτουργία των Γραμματειών των Τμημάτων της Σχολής.

Μεριμνά για την κοινοποίηση των αποφάσεων της Συγκλήτου καθώς και νόμων και διαταγμάτων που αφορούν σ’ εκπαιδευτικά θέματα στις Γραμματείες και παρακολουθεί την ορθή εφαρμογή τους.

Μεριμνά για την κοινοποίηση εγγράφων οδηγιών και διευκρινίσεων επί εκπαιδευτικών θεμάτων στις Γραμματείες των Τμημάτων.

Συντονίζει την εκπαιδευτική δραστηριότητα των Τμημάτων, ιδιαίτερα σε θέματα ωρολογίων προγραμμάτων, εξετάσεων κλπ.

Εξετάζει την εισερχόμενη αλληλογραφία που αφορά στα Τμήματα και την προωθεί στις Γραμματείες των Τμημάτων.

Μεριμνά για τη συγκέντρωση και έγκριση των προγραμμάτων σπουδών όλων των Τμημάτων.

Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία και τηρεί το πρωτόκολλο και το αρχείο της Σχολής.

Μεριμνά για τη συγκέντρωση, επεξεργασία, κατάρτιση, έγκριση και κοινοποίηση της ημερήσιας διάταξης και τη σύγκληση της Γενικής Συνέλευσης της Σχολής και της Κοσμητείας.

Τηρεί τα πρακτικά και μεριμνά για την υλοποίηση των αποφάσεων. Εκδίδει αντίγραφα ή αποσπάσματα πρακτικών, τα επικυρώνει και τηρεί αρχείο πρακτικών.

 

 

Κορυφή Σελίδας