Πρυτανικές Αρχές
Οργάνωση & Διοίκηση
  Διοικητικές Υπηρεσίες
  Οργανόγραμμα
 

Γραμματείες Τμημάτων


Η Γραμματεία κάθε Τμήματος έχει τις εξής αρμοδιότητες:

Παρέχει διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο του Τμήματος:

Υποστηρίζει γραμματειακά τον Πρόεδρο του Τμήματος, καθώς και τη λειτουργία των συλλογικών οργάνων του Τμήματος (Διοικητικό Συμβούλιο − Γενική Συνέλευση), διεκπεραιώνει τις αποφάσεις τους και παρακολουθεί την εκτέλεσή τους.

Διεκπεραιώνει όλα τα θέματα που αφορούν στις σπουδές (εγγραφές, έκδοση καταλόγων, πιστοποιητικών, διπλωμάτων, έκδοση φοιτητικών ταυτοτήτων, κλπ ).

Προωθεί στην αρμόδια υπηρεσία τα θέματα που αφορούν στην προκήρυξη θέσεων, στην εκλογή και στην εξέλιξη του Διδακτικού Προσωπικού.

Τηρεί αρχείο των μελών του διδακτικού προσωπικού, φροντίζει για τη διαδικασία ανάθεσης διδακτορικών εργασιών, για την παρακολούθηση της εκπόνησης τους, για τον ορισμό εισηγητικών επιτροπών καθώς και για τη διαδικασία της δοκιμασίας και της αναγόρευσης.

Επιμελείται των αιτημάτων των φοιτητών και τους παρέχει κάθε πληροφορία.

Τηρεί το πρωτόκολλο εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας στο Τμήμα.

Ευθύνεται για την τήρηση των αρχείων των φοιτητών, την καταχώρηση των εγγραφών, των βαθμολογιών κλπ.

Φροντίζει για τη σύνταξη και διανομή των ωριαίων και ωρολογίων προγραμμάτων καθώς και του προγράμματος σπουδών.

Ο Προϊστάμενος της Γραμματείας του Τμήματος επεξεργάζεται και τεκμηριώνει από νομική άποψη όλα τα θέματα που εισάγονται για συζήτηση στα όργανα του Τμήματος και ενημερώνει τα όργανα του Τμήματος για κάθε φύσης πληροφορίες και έγγραφα που απευθύνονται στο Τμήμα.

 

 

 

Κορυφή Σελίδας