Πρυτανικές Αρχές
Οργάνωση & Διοίκηση
  Διοικητικές Υπηρεσίες
  Οργανόγραμμα
 

Γενική Διεύθυνση Τεχνικής Υποστήριξης, Προγραμματισμού και Δικτύων

Η Γενική Διεύθυνση Τεχνικής Υποστήριξης, Προγραμματισμού και Δικτύων έχει ως αντικείμενο τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων, τον εκσυγχρονισμό και τον συντονισμό λειτουργίας των υπαγόμενων σ' αυτήν Διευθύνσεων.

Προϊσταμένη: Φωτιάδου Αικατερίνη

Τηλ.: 22510 36111

Email: kfotiadou@aegean.gr

Η Γενική Διεύθυνση Τεχνικής Υποστήριξης, Προγραμματισμού και Δικτύων συγκροτείται από:

1.
 
Κεντρική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών  
2.
 
Κεντρική Διεύθυνση Πληροφορικής και Επικοινωνιών   
3.
 
Περιφερειακές Διευθύνσεις Μυτιλήνης, Χίου, Σάμου, Ρόδου, Σύρου και Λήμνου για τα Τμήματα Πληροφορικής και Επικοινωνιών και Τεχνικών Υπηρεσιών  

 

1.
 

Κεντρική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

 
 

Προϊστάμενος: Φαϊδά Μυρσίνη
Τηλ.: 22510 36156
Email: mfaida@aegean.gr

Η Κεντρική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, συγκροτείται από:

  1. Τμήμα Προγραμματισμού και Μελετών
  2. Τμήμα Εκτέλεσης Έργων
  3. Τμήμα Συντήρησης Έργων
  4. Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

Οι αρμοδιότητες της παραπάνω Διεύθυνσης κατανέμονται στα Τμήματα και στο Γραφείο της ως εξής:

i. Τμήμα Προγραμματισμού και Μελετών

Το Τμήμα έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Είναι υπεύθυνο για τη σύνταξη ή την ανάθεση της εκπόνησης τεχνικών μελετών για κατασκευές έργων του Ιδρύματος.:
Συντάσσει ή ανασυντάσσει τα κτιριολογικά προγράμματα, τις αρχιτεκτονικές, στατικές, ηλεκτρομηχανολογικές και λοιπές μελέτες, τους προϋπολογισμούς των έργων, τις διακηρύξεις και τα τεύχη δημοπρατήσεων.
Μεριμνά για την προκήρυξη και τη διενέργεια διαγωνισμών, για την ανάδειξη αναδόχων εκπόνησης μελετών και για τη συγκρότηση των απαιτουμένων επιτροπών. Καταρτίζει τα σχέδια συμβάσεων ανάθεσης μελετών.
Επιβλέπει και ελέγχει τις οικονομοτεχνικές μελέτες που εκπονούνται από τρίτους μελετητές, από τον χρόνο ανάθεσής τους μέχρι την παράδοσή τους και μεριμνά για την έγκρισή τους. Τηρεί αρχείο μελετών.
Μεριμνά για την παροχή γνωμοδοτήσεων ή εγκριτικών αποφάσεων από τα αρμόδια συλλογικά όργανα του Ιδρύματος για θέματα της αρμοδιότητάς του.
Φυλάσσει τις εγγυητικές επιστολές συμμετοχής στους διαγωνισμούς και καλής εκτέλεσης της εκπόνησης των μελετών, καθώς και τις λοιπές εγγυητικές επιστολές, οι οποίες αφορούν στην εκπόνηση μελετών και τις επιστρέφει ή προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την κατάπτωσή τους, όταν και όπως προβλέπεται από την σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία. Συντάσσει τις τεχνικές προδιαγραφές, καθορίζει τα απαιτούμενα κριτήρια και εγκρίνει την καταλληλότητα από τεχνικής, λειτουργικής και αισθητικής άποψης για τα υπό μίσθωση κτίρια και του προμηθευόμενου γενικά εξοπλισμού και των υλικών που επηρεάζουν τη λειτουργική, αισθητική και αρχιτεκτονική μορφή των κτιρίων του Ιδρύματος. Συνεργάζεται στα τεχνικά θέματα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ιδρύματος, την Εταιρεία Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του και τη Νομική Υπηρεσία για την κτήση ή αποδοχή χρήσης, απαλλοτρίωση και γενικά εκποίηση ακινήτων του Ιδρύματος.

ii. Τμήμα Εκτέλεσης Έργων

Το Τμήμα έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Έχει την ευθύνη της εκτέλεσης των έργων του Ιδρύματος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Μεριμνά για την προκήρυξη και τη διενέργεια διαγωνισμών για την ανάδειξη αναδόχων εκτέλεσης έργων και για τη συγκρότηση των απαιτούμενων επιτροπών. Καταρτίζει τα σχέδια συμβάσεων εκτέλεσης έργων. Επιβλέπει, παρακολουθεί, ελέγχει και διοικεί τα εκτελούμενα έργα για την καλή και έγκαιρη εκτέλεσή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας για την εκτέλεση των έργων.

Μεριμνά για την παροχή γνωμοδοτήσεων ή εγκριτικών αποφάσεων από τα αρμόδια συλλογικά όργανα του Ιδρύματος για θέματα της αρμοδιότητάς του.
Μεριμνά για τη συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής των εκτελούμενων έργων.
Τηρεί αρχείο κατασκευών και δημοπρατήσεων.
Φυλάσσει τις εγγυητικές επιστολές συμμετοχής στους διαγωνισμούς και καλής εκτέλεσης των έργων, καθώς και τις λοιπές εγγυητικές επιστολές, οι οποίες αφορούν στην εκτέλεση έργων και τις επιστρέφει ή προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την κατάπτωσή τους, όταν και όπως προβλέπεται από την σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία.

iii. Τμήμα Συντήρησης Έργων

Το Τμήμα έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Επιθεωρεί τα κτήρια, τον περιβάλλοντα αυτά χώρο και τις εγκαταστάσεις τους και εισηγείται μέτρα για τη συντήρησή τους.
Επιβλέπει και συντηρεί τη λειτουργία των κτηρίων και του περιβάλλοντος αυτών χώρου και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων όλου του Ιδρύματος.
Μεριμνά για την τήρηση των σχετικών μητρώων λειτουργίας και για τα κατά νόμο απαιτούμενα πιστοποιητικά καλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων.
Μεριμνά για τη σύνταξη μελετών συντήρησης σε συνεργασία με το Τμήμα Προγραμματισμού και Μελετών.
Εισηγείται αρμοδίως για την προμήθεια των υλικών που απαιτούνται για την επισκευή και συντήρηση των κτηρίων, εγκαταστάσεων και εξοπλισμού.

iv. Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

Το Γραφείο έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Έχει την ευθύνη της διοικητικής υποστήριξης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
Έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Διακινεί την αλληλογραφία, τηρεί το πρωτόκολλο και το αρχείο της διεύθυνσης.
Καταρτίζει, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ιδρύματος, το πρόγραμμα εκτέλεσης μελετών και έργων.
Παρακολουθεί την απορρόφηση των σχετικών πιστώσεων για τις μελέτες και τα έργα που εκτελούνται.
Συγκεντρώνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά για τις δαπάνες και τα προωθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες για πληρωμή.
Μεριμνά για τη διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για την πραγματοποίηση των δημοπρασιών και για την ανάδειξη των αναδόχων εκτέλεσης έργων ή ανάθεσης μελετών, σε συνεργασία με τα αρμόδια Τμήματα. Υποβάλλει τα απαιτούμενα στοιχεία στην αρμόδια υπηρεσία για την κατάρτιση του Ετησίου Προγράμματος Προμηθειών της υπηρεσίας. Επιλύει, σε συνεργασία με το Νομικό Σύμβουλο, τα κάθε είδους νομικά ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εκτέλεση των έργων και των μελετών ή κατά τον έλεγχο αυτών. Φροντίζει για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη του Τεχνικού Συμβουλίου του Ιδρύματος.
Τηρεί ενημερωμένο αρχείο κτιρίων (ιδιόκτητων και μισθωμένων) ανά Πανεπιστημιακή Μονάδα με συγκεντρωτικά στοιχεία προκειμένου να υπάρχει η συνολική κτιριακή εικόνα του Ιδρύματος.

Κορυφή Σελίδας

 
 
2.
 

Κεντρική Διεύθυνση Πληροφορικής και Επικοινωνιών 

 
 

Ιστοσελίδα Διεύθυνσης: http://www.aegean.gr/ype/

Προϊστάμενος: Παπαχίου Παναγιώτης
Τηλ.: 22510 36041
Email: pnp@aegean.gr

 Η Κεντρική Διεύθυνση Πληροφορικής και Επικοινωνιών συγκροτείται από:

  1. Τμήμα Ανάπτυξης και Υποστήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης
  2. Τμήμα Ανάπτυξης και Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων, Δικτύων και Επικοινωνιών
  3. Γραφείο Υποστήριξης Έργων Πληροφορικής

Οι αρμοδιότητες της παραπάνω Διεύθυνσης κατανέμονται στα Τμήματα και στο Γραφείο της ως εξής:

i. Τμήμα Ανάπτυξης και Υποστήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης

Το Τμήμα έχει τις εξής αρμοδιότητες: Αναλύει και μελετά τη ροή των πληροφοριών και την επικοινωνιακή δομή στις οργανωτικές και λειτουργικές διαδικασίες των Διοικητικών Υπηρεσιών και των λοιπών μονάδων του Ιδρύματος, με σκοπό τον επανασχεδιασμό τους, την απλοποίηση τους και την ανάπτυξη των σχετικών πληροφοριακών συστημάτων.
Διεξάγει οργανωτικές μελέτες επί θεμάτων νέων τεχνολογιών που προσδιορίζει η Διοίκηση του Ιδρύματος.
Μεριμνά και εισηγείται για την υλοποίηση προγραμμάτων ανάπτυξης νέων τεχνολογιών για το διοικητικό προσωπικό του Ιδρύματος και των σχετικών προγραμμάτων εκπαίδευσης.
Εξασφαλίζει την αποτελεσματική λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του Ιδρύματος. Μεριμνά για την ασφαλή τήρηση των αρχείων πληροφοριών και των προγραμμάτων, ώστε να επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη λειτουργία των Υπηρεσιών του Ιδρύματος. Ενημερώνει και εκπαιδεύει τους χρήστες των υπολογιστικών συστημάτων στην αξιοποίηση συγκεκριμένων πακέτων λογισμικού και μεριμνά για την εγκατάσταση νέου λογισμικού ή/και για την ενημέρωση παλαιού.
Μεριμνά για τη σύνταξη των τεχνικών προδιαγραφών εξοπλισμού Πληροφορικής (Hardware/ software), σε συνεργασία με τα υπόλοιπα Τμήματα της Υπηρεσίας, για τις υπάρχουσες ή νέες ανάγκες των μονάδων του Ιδρύματος.
Διασφαλίζει τη συντήρηση του εξοπλισμού με ίδια μέσα ή με βάση υπάρχουσες σχετικές συμβάσεις. Μεριμνά και εισηγείται για την κατάρτιση κανονισμών λειτουργίας και χρήσης των επιμέρους παρεχόμενων πληροφορικών υπηρεσιών.

ii. Τμήμα Ανάπτυξης και Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων, Δικτύων και Επικοινωνιών

Το Τμήμα έχει τις εξής αρμοδιότητες: Διαχειρίζεται το Κέντρο λειτουργίας δικτύου και των κεντρικών υπολογιστικών μονάδων (servers) του Ιδρύματος. Προβαίνει στον έλεγχο της καλής λειτουργίας του ενοποιημένου δικτύου φωνής και δεδομένων του Πανεπιστημίου καθώς και μεταξύ του Ιδρύματος και των εξωτερικών φορέων. Έχει την ευθύνη της ανάπτυξης και υποστήριξης των δικτύων και δικτυακών υπηρεσιών απαραίτητων για την απρόσκοπτη λειτουργία του Ιδρύματος. Είναι αρμόδιο για την προστασία και ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων, δικτύων και επικοινωνιών και των χρηστών αυτών, από κακόβουλες επιθέσεις, σύμφωνα με την πολιτική του Ιδρύματος. Τηρεί τους βαθμούς ασφαλείας των αρχείων πληροφοριών ώστε να εξασφαλίζεται η εμπιστευτικότητα τους και έχει την ευθύνη της διασφάλισης της αξιοπιστίας και διαθεσιμότητας των δεδομένων, σύμφωνα με την πολιτική του Ιδρύματος. Συντάσσει τις τεχνικές προδιαγραφές δικτυακού εξοπλισμού, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα Τμήματα της Υπηρεσίας, για τις υπάρχουσες ή νέες ανάγκες των μονάδων του Ιδρύματος καθώς και φροντίζει για τη συντήρηση του εξοπλισμού με ίδια μέσα ή με βάση υπάρχουσες σχετικές συμβάσεις. Καταρτίζει τους κανονισμού λειτουργίας και χρήσης των επιμέρους παρεχόμενων επικοινωνιακών υπηρεσιών. Συντάσσει τις προτάσεις επικαιροποίησης και αναβάθμισης του δικτύου και των υπηρεσιών τηλεματικής. Είναι αρμόδιο για το σχεδιασμό ανάπτυξης και δοκιμαστικής λειτουργίας καινοτομικών εφαρμογών τηλεματικής (εκπαιδευτικές εφαρμογές μετάδοσης πολυμέσων).
Αναλαμβάνει τη δοκιμή νέων προϊόντων και αρχιτεκτονικών δικτύων τηλεματικής. Συμμετέχει σε προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης σχετικά με το αντικείμενο με ομοειδείς ομάδες Ελληνικών και Διεθνών Ακαδημαϊκών & Ερευνητικών Ιδρυμάτων. Παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς τεχνογνωσίας σε δικτυακά έργα του Δημοσίου και του Ιδιωτικού τομέα. Διοργανώνει σεμινάρια για την διάχυση της αναπτυσσόμενης τεχνογνωσίας.

iii. Γραφείο Υποστήριξης Έργων Πληροφορικής

Το Γραφείο έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Είναι υπεύθυνο για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Διακινεί την έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία εντός και εκτός Πανεπιστημίου καθώς και τα εσωτερικά σημειώματα προς τα αρμόδια όργανα και τις υπηρεσίες του Ιδρύματος. Επίσης είναι υπεύθυνο για το πρωτόκολλο και το αρχείο της διεύθυνσης (θέματα διοικητικά, προσωπικού, νομοθεσίας, πρακτικά κ.α).
Υποστηρίζει τις Εφαρμογές Διαχείρισης:

  • Αρωγής χρηστών (Helpdesk), όπως λήψη, καταγραφή και προώθηση προς διεκπεραίωση αιτημάτων σχετικών με την παροχή υπηρεσιών πληροφορικής.
  • Τηλεφωνικού Καταλόγου όπως παρακολούθηση της ορθότητας.
  • Κτηματολογίου όπως απογραφή, έλεγχος και διακίνηση του εξοπλισμού.

Παρακολουθεί τις επικοινωνιακές γραμμές του Ιδρύματος με τους εξωτερικούς φορείς παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Παρακολουθεί την εξέλιξη των μελετών, προμηθειών και έργων Πληροφορικής. Συνεργάζεται με το Τμήμα Περιουσίας και Προμηθειών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων για την προμήθεια εξοπλισμού και ειδών πληροφορικής. Πιο αναλυτικά μεριμνά για:

  • Την συγκέντρωση των δικαιολογητικών για τις δα− πάνες και την προώθηση τους στις αρμόδιες υπηρεσίες για διεκπεραίωση.
  • Την σύνταξη των συμβάσεων έργων, προμήθειας και συντήρησης εξοπλισμού Πληροφορικής.
  • Την υποβολή των απαιτούμενων στοιχείων στην αρμόδια υπηρεσία για την κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Προμηθειών της υπηρεσίας.

Επιλύει, σε συνεργασία με αρμόδια όργανα του Πανεπιστημίου, τα κάθε είδους νομικά ζητήματα που ανακύπτουν από την χρήση των υπηρεσιών της Διεύθυνσης.

 
 
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Πληροφορικής & Επικοινωνιών:

 

 

Κορυφή Σελίδας

 
3.
 

Περιφερειακές Διευθύνσεις Μυτιλήνης, Χίου, Σάμου, Ρόδου, Σύρου και Λήμνου για τα Τμήματα Πληροφορικής και Επικοινωνιών και Τεχνικών Υπηρεσιών

 
 

 

Σε κάθε Πανεπιστημιακή Μονάδα (Μυτιλήνη, Χίος, Σάμος, Ρόδος, Σύρος και Λήμνος) συνιστάται Περιφερειακή Διεύθυνση η οποία συγκροτείται από τα παρακάτω Τμήματα και Γραφεία:

  • Περιφερειακό Τμήμα Διοικητικών Υποθέσεων
  • Περιφερειακό Τμήμα Οικονομικών Υποθέσεων
  • Περιφερειακό Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών
  • Περιφερειακό Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών
  • Περιφερειακό Γραφείο Δημοσίων−Διεθνών Σχέσεων και Δημοσιευμάτων
  • Περιφερειακό Γραφείο Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας
 
 

 

 

 

Κορυφή Σελίδας